Deze site vereist Javascript om goed te kunnen functioneren. Gelieve Javascript toe te staan in uw browseropties.

Vier awards voor activiteitenverslag Artexis Group

Artexis Group, beursorganisator en uitbater van expohallen en meeting centra, kaapt met zijn activiteitenverslag 4 awards weg tijdens de Custom Content Pearl Awards in New York.

Activity ReportEind januari 2013 bracht Artexis Group, in samenwerking met custom media agentschap Propaganda zijn activiteitenverslag uit.

Titel en thema van het rapport zijn ‘Real life social media’. Dit verwijst naar de core business van Artexis: mensen tijdens beurzen, meetings en events face-to-face met elkaar in contact brengen. Beurzen en events worden zo social media in real life.

 

 

Goud, 2x zilver en de Perfect Score!

Op 12 november reikte de Custom Content Council in New York vier awards uit aan Propaganda en Artexis Group.

Tweemaal zilver in de categorieën Editorial Best one shot en Design Best one shot. In de categorie Best Overall Editorial werd het verslag bekroond met een gouden award én een Perfect Score. Dit laatste betekent dat Artexis Group en partner Propaganda uit de 587 inzendingen de enige van de avond waren die een maximumscore kregen van alle juryleden.

Daarmee laten ze andere grote deelnemers zoals Coca-Cola, Audi, Ikea en Unilever achter zich.

Eric EverardProfessionalisme en vernieuwing

Voor Artexis Group zijn de vier awards een prestigieuze bekroning van hun strategie en professionalisme. Eric Everard, CEO Artexis Group: “Dit professionalisme uit zich zowel in het organiseren van beurzen waarbij we onze teams uitdagen om nieuwe concepten te bedenken, als in het uitbaten van onze hallen waarbij we op vlak van technologie en infrastructuur altijd proberen een stapje voor te zijn. Zo is ook de bekroning van dit jaarverslag een bevestiging van deze strategie van professionalisme en voortdurende vernieuwing.”

 

Marleen Vanhee

Partnership met Propaganda

“Bij de aanvang van dit project kozen we er na een pitch met andere agentschappen zeer bewust voor om met Propaganda samen te werken. Zij kwamen met het origineelste idee, dat perfect aansloot bij onze core business. Propaganda is er in geslaagd onze missie en visie in een sterk en consistent crossmediaal project te gieten.” aldus Marleen Vanhee, Marketing Intelligence & Communication Officer bij Artexis.

Bekijk het activiteitenverslag of hoor Eric Everard aan het woord.

 

Over Artexis Group
Artexis Group bestaat uit drie dynamische entiteiten (Artexis Belgium, Artexis Nordic & easyFairs) en zet met meer dan 300 medewerkers en activiteiten in 15 landen een omzet van 90,7 miljoen euro neer.


Uw contactpersoon

Sylvie Clauwaert, Marketing & Communication Coordinator - sylvie.clauwaert@artexis.com




Met het voortzetten van uw bezoek aan de website, accepteert u het gebruik van cookies om op maat gemaakte aanbiedingen en diensten aan te bieden. Lees meer